6  trikova za pisanje najboljeg newsletter-a

. Pišite za svoju publiku

Mnoge kompanije su uvele slanje email newsletter-a. To automatski znači veliku konkurenciju.

Kako da napišete newsletter koji će se izdvojiti iz mase drugih?

Šta je ključ uspešnog newsletter-a?

Kako da ne završi u spamu?

 

Evo 6 trikova za pisanje dobrog newsletter-a:

1. Obavezno je da sadržaj bude vredan čitanja

Ovo bi trebalo da se podrazumeva ali iznenađujuće veliki broj ovakvih emailova su samo gomila reklama bez nekog zanimljivog i kvalitetnog sadržaja.

Niko ne gleda TV samo zbog reklama bez obzira koliko one bile privlačne i dobro odrađene.

Potrudite se da u email stavite nešto što je vredno čitanja, nešto korisno što bi ljudi, koji su se pretplatili na Vaš newsletter, zaista i čitali.

Naravno, u redu je da u email stavite i reklame, takođe. Svoj posao radite da zaradite, loigčno.

Ali se postarajte da sadržaj bude korektan, da u najmanju ruku podsetite svoje klijente, ili potencijalne klijente, šta nudite i šta ima novo.

Pogotovo ako nudite neke trikove, savete i novosti iz Vaše branše, najverovatnije će se Vaši newsletter-i čitati.

Obavezno je da sadržaj bude vredan čitanja

2. „Upecajte“ ih na headline ili subject

Ljudi danas prime toliko emailova na dnevnom nivou da to nije normalno.

Ako ne napišete dobar subject, zašto mislite da će iko otvoriti Vaš email? Neće.

Zato je jako važno da subject ili headline bude privlačan, da na nešto ukazuje, da obećava dobar sadržaj email-a. Ponudite neki benefit kako bi se ljudi zainteresovali.

Vaš newsletter mora bukalno da vrišti ČITAJ ME SAD, a ne čitaj me nekad na wc šolji..

Ako iko za Vaš mail pomisli „ah čitaću kasnije..“- neće.

Dajte im razlog da odmah otvore email.

„Upecajte“ ih na headline ili subject

3. Izgradite poverenje

Potudite se da su Vaši newsletter-i u skladu sa Vašim poslom i vrednostima koje nudite, kao i sa subjectom emaila,  da ljudi odmah znaju šta ih čeka kad otvore.

To ne znači da ne treba da budete inovativni i menjate neke stvari.

To prosto znači da se Vaši klijenti ne osećaju prevareno kada ne dobiju ono što su očekivali ili kada se Vaš subject ne slaže sa sadržajem emaila.

Izgadite odnos poverenja, neka Vas tretiraju kao autoritet za ono o čemu pišete ili šta radite i nudite.

Izgradite poverenje

4. Pišite za svoju publiku

Vi ste ekspert u tome što radite, Vaša publika i pretplatnici nisu. Ovo znači da morate sve objasniti i prilagoditi terminologiju publici.

Svi često koristimo termine naše branše ne računajući na to da većina ostalih ljudi nema pojma o čemu pričamo. Zato, pažljivo birajte reči i objašnjenja, čak i stil prilagodite željenom avataru.

 

5. Neka bude kratko i jasno

Ljudi su danas jako zauzeti.

Zato, potrudite se da, iz Vašeg newsletter-a, dobiju informacije lako i da im je sve dostupno.

Dakle, ne dužite i ne komplikujte tamo gde ne treba.

Ne pretrpavajte mail sa previše informacija, naročito ne sa informacijama koje im nisu releventne, a koje mogu pročitati na Vašem sajtu ako žele.

Sigurno ni Vi ne čitate mail koji podseća na doktorsku distertaciju, sve sa poglavljima i literaturom..

Bolje da silne ideje koje imate, umesto da natrpate u jedan mail, strateški,mudro rasporedite na teme i imate materijal za pola godine redovnog newsletter-a.

Na kraju krejeva, što im se češće pojavljujte u inbox-u, veća je šana da će Vas čitati.

Neka bude kratko i jasno

 

6. Šaljite newsletter-e redovno

Ako prođe suviše vremena od poslednjeg emaila neće Vas se sećati. I završićete u kanti za smeće.

Jako je teško proceniti pravu meru za slanje email-ova tako da im držite pažnju, a da ih ne spamujete i ne smarate.

Negde između jednom nedeljno i jedno mesečno se smatra optimalnim.

Precizniju procenu ćete morati sami da odredite na osnovu fidbeka Vaše publike.

Šaljite newsletter-e redovno

 

Ako Vas ne interesujte da se sami bavite ovim analitikama i da smišljate sadržaj newsletter-a, javite se nama.

Mi ćemo za Vas organizovati sadržaj i strategiju newsletter-a, na Vama je samo da vodite svoj posao.

U eri digitalnog marketinga, kompanija bez newsletter-a ispada iz igre. Ne dozvolite da se to desi.

 

izvor: cardinal

 

Zainteresovani ste za usluge naše agencije?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas kontaktirali za više informacija.

Слика 1ТП1Т

Saša Dvizac

Saša Dvizac je osnivač i CEO TURMALIN-a. Njegove ideje, vizija i preduzetnički duh su zacrtali pravac razvoja brenda Turmalin u narednim godinama. Takođe, on je zadužen za wordpress development kao i WEB i UX dizajn našeg sajta. Kao sertifikovani projektni menadžer (PwC) sa svojim iskustvom iz privrede kako u Srbiji tako i u SAD, kreirao je ideju i viziju brenda koja treba da omogući velikom broju ljudi zapošljenje i osposobljavanje za prekvalifikaciju u IT sektor putem rada na praktičnom primeru. Saša je završio Fakultet tehničkih nauka u Novom Sadu kao Master inženjer menadžmenta u osiguranju i planira daljnju specijalizaciju u pravcu istraživanja sa fokusom na digitalizaciju oblasti prodaje i osiguranja pomoću UX metoda, digitalnog marketinga i razvoja softveskih rešenja.
Ostavite komentar:
Podelite ovaj članak: