Možda razmišljate o pokretanju vlastitog posla i pitate se koje bi bilo dobro ime za vašu kompaniju. Možda već imate vlastiti posao, ali razmišljate o lansiranju novog proizvoda, novog programa ili nove usluge. U svakom slučaju, imati zvučno ime brenda je ogromna pomoć u segmentu marketing.
Naravno, postoje izuzeci od ovog pravila. Svi znamo neke uspješne brendove na tržištu koji imaju čudna ili komplicirana imena koja se teško pamte, ali to su zaista izuzeci.
Ako već razvijate posao, zašto ne iskoristiti svaku moguću prednost ističu se na tržištu? Imati sjajno ime brenda zaista pomaže u tome. To vas čini impresivnijim i lakšim za pamćenje.
Postoji jedan ključni koncept koji će pomoći da se vaš brend dovede do ljudi ostaje u memoriji, što je koncept fonološke petlje.
Šta to znači?
Fonološka petlja ima ulogu da prati sve informacije koje primamo usmeno. To je jedna od bitnih komponenti modela radne memorije.
Većina ljudi zapravo su slušni, a ne vizualni učenici. Ako nešto uđe u naše uši i ponovi se u mozgu preko fonološke petlje - mi ćemo to učiniti lakše za pamćenje. Ali kako to postići?
Postoje dva načina:
- Rimovanje
- Aliteracija (ponavljanje suglasnika ili grupa suglasnika)
Zašto je, između ostalog, Coca-Cola postala toliko prepoznatljiva? SZOkako-SZOla.
gospodiningospodinl. Samseng. PHejstral. M&M. TikTok.
Svi ovi brendovi imaju glasove koji se ponavljaju i stoga ih je lakše zapamtiti. Čak i lični brendovi kao npr Marilyn Monroe imaju isti efekat.
Kada planirate ime za svoj brend, pokušajte da smislite ime koje će on imati glasovi koji se ponavljaju. Ako uspete da ga iskoristite, ljudi će vas mnogo lakše zapamtiti.
Ako vam treba pomoć oko brendiranje, marketing ili razvoj strategije, ne zaboravite da pročitate više o našim uslugama na našoj početnoj stranici. Također, ako ste nedavno otvorili posao, svakako pogledajte naš pomoć za početnike u poslovanju.
Izvor: youtube.com/DanLok