Logo je vizuelni prikaz brenda
Ne samo da prikazuje grafički simbol, već je logo prvi korak ka komunikaciji s kupcima.
Dobro dizajniran logo daje identitet brendu, predstavlja njegove vrijednosti i stvara emocionalnu vezu sa ciljnom grupom.
Zašto je to važno i koje vrste logotipa postoje, pročitajte u nastavku.
Logo gardens
Prije nego što krenete na put stvaranja vašeg brenda, trebali biste znati da postoji nekoliko vrsta logotipa:
– Simboli ili ikone
– Tipografski logo
– Monogram logo
– Apstraktni logo
– Maskote
– Kombinovani logo
– Amblem
Simboli
Za ovu vrstu logotipa, slika vrijedi hiljadu riječi.
Simboli logotipa su zapravo zasnovani na grafičkom prikazu ili u obliku ikone.
Neki od najpoznatijih logotipa u ovom obliku su Apple, Nike, Twitter i drugi.
Tipografski logo (WORDMARKS)
Ova vrsta logotipa je zasnovana na fontu i fokusira se na naziv kompanije ili brenda.
Prilikom dizajniranja ovog tipa logotipa najvažnije je odabrati font, ali i boju koja će se koristiti.
Neke od najpoznatijih kompanija koje koriste ovaj tip logotipa su Coca Cola i Google, ali i neki modni brendovi poput Calvin Klein i Burberry.
Monogram logo
Ovi logotipi koriste inicijale ili skraćenice brendova.
Monogram bi trebao biti jednostavan, pa posebnu pažnju treba obratiti na izbor fonta.
Ako vaš brend ima dugo ime, monogram logotip je odličan izbor za vas.
Ovu vrstu logotipa možemo vidjeti kod poznatih brendova kao što su CNN, HBO, IBM ili NASA.
Apstraktni logo
Apstraktni logo je jedna posebna vrsta logotipa.
Sastoji se od apstraktnih geometrijskih oblika, boja i linija, što brendu daje jedinstven identitet.
Brojni poznati brendovi su se odlučili za apstraktne logotipe uključujući Pepsi, Spotify i druge.
Maskote
Ova vrsta logotipa uključuje ilustracije likova koje su zanimljive, šarene i zabavne.
Maskote mogu predstavljati neku vrstu ambasadora samog brenda.
Prednost maskote je interakcija sa publikom.
Primjer ove vrste logotipa je restoran brze hrane KFC.
Kombinovani logo
Kombinirani logotipi se sastoje od dvije ili više vrsta logotipa, obično kombinacija slike i teksta.
Ovaj pristup omogućava fleksibilnost, svestranost i kreativnost, jer se simbol i tekst mogu koristiti zajedno ili odvojeno.
Neki od poznatih kombinovanih logotipa su Lacoste i Burger King.
Amblem
Jedan od najstarijih stilova dizajna logotipa su amblemi.
Ova vrsta logotipa se sastoji od fonta unutar slike ili ikone.
Oni imaju tradicionalan izgled.
Ovi logotipi se koriste da daju brendu osjećaj autoriteta, tradicije ili prestiža i obično ih koriste vladine organizacije, univerziteti ili druge zvanične institucije.
Međutim, postoje oni koji koriste amblem kao logo u modernom obliku.
Najpoznatiji logo ovog tipa je Starbucks logo - a.
Sada kada ste upoznati sa tipovima logotipa, sigurno se pitate koji je pravi izbor za vaše poslovanje.
Izbor vrste logotipa zavisi od prirode posla i ciljne grupe.
Simbolično logo je odličan za brendove koji žele prepoznatljiv znak.
Tipografski logotipi su idealni za brendove koji žele da istaknu svoje ime na tržištu. Sve zavisi od tebe.
Ono što je takođe važno da znate je to ne treba preterivati.
Logo bi trebao biti čitljivo u komunikaciji sa maksimalno 3 boje.
Nemojte pretjerivati i uljepšavati svoj logo jer će izgledati neprofesionalno.
Moć boja
Što se tiče boja, razmislite koju emociju želite da izazovete u svojoj publici.
Budite oprezni jer boje prenose različite emocije i asocijacije.
To je poznato crvena boja podstiče apetit, pa ćete je često vidjeti na logotipima restorana brze hrane.
Dok zeleno boja simbolizira zdravlje i prirodu, također simbolizira rast i bogatstvo. To možete vidjeti u logotipima banaka i zdrave hrane.
Ako je vaš brend luksuzan, razmislite o tome ljubičasta boja. Odlikuje ga prestiž, luksuz i misterija.
Ako želite da vam ljudi vjeruju i ostavljaju utisak pouzdanosti i znanja, izaberite plava boja kao jedna od boja vašeg logotipa.
Boje kao žuta i narandžasta su odlični ako želite da vaš brend odaje dojam zabave i radosti.
Odabir fonta
Ono što je takođe važno kada je logo u pitanju je izbor fonta.
Zapamtite, font bi trebao biti čitljiv.
Upotreba pretjerano dekorativnog fonta izgledat će neprofesionalno i vaša će publika izgubiti interes.
Razmislite o karakteristikama vašeg brenda.
Ako je vaš brend moderan i inovativan, odaberite font koji je minimalistički ili suvremen.
Ako je vaš brend konzervativan i tradicionalan, font klasičnog izgleda i elegancije može biti prikladniji.
Možemo polako prići kraju i sumirati utiske.
Dakle, kada odlučite da pokrenete sopstveni brend, proizvod ili uslugu, važno je da imate svoj logo.
Za dobar logo najvažnije je znati kome se obraćate (ko je vaša publika).
Razmislite o izgledu vašeg logotipa, koje boje želite da uključite i koje emocije želite da izazovete u svojoj publici.
Budite originalni, jedinstveni i jednostavni.
Ako imate ideju za posao, ali nemate logo Kontaktiraj nas.
Tu smo da Vam pomognemo i u saradnji sa Vama podignemo Vaš brend na viši nivo.