4 razloga zašto je copywriting važan za Vaše poslovanje

Kada ulazite u biznis, možda niste svesni šta sve i kako treba da bude ispisano i prikazano Vašim kupcima ili klijentima. Niste sigurni da li i to što napišete predstavlja dobar copy, po copywriting pravilima?

Cela web stranica, razne vrste oglasa, objave na društvenim mrežama ili blogu,… – sve to treba da objasni kupicima ko ste i čime se bavite, te i da ih ubedi da kupe baš kod Vas.

Najbolji način da to osigurate je da Vam pomogne profesionalni pisac tekstova.

copywriting

Kupci će Vas bolje razumeti jer govorite “njihovim jezikom”

Poznavanje ciljne publike je jedan od najvažnijih delova pisanja teksta. Biti u stanju da govorite jezikom Vaše ciljne publike je od suštinskog značaja.

Možete da pogodite njihove bolne tačke ili slavite njihove pobede, te ih navedete da kupe Vaš proizvod ili uslugu.

Isticanje prednosti i nedostataka Vaše kompanije na kreativan, privlačan način je važna veština i može da utiče na to da li će neko kupiti od Vas ili Vaše konkurencije koja nudi bolji sadržaj.

Pobedite svoju konkureciju!

pisanje teksta

Copywriting i Vaš brend moraju biti saglasni

Doslednost je ključna, zbog toga je važno da se potrudite da kreirate sadržaj u skladu sa Vašim brendom.

Kako bi Vam bilo jasnije evo ga i primer: Ako ste, recimo, terapeut za masažu, ne želite da imate napadan, šaren sajt, sa ogromnim slovima preko celog ekrana koji će samo uplašiti nekoga ko je hteo da zakaže masažu. Želite i treba da imate nešto mirno, privlačno i elegantno, kako nalaže priroda Vašeg posla. Zbog toga je važno sve prilagoditi klijenima.

Odlično pisanje tekstova će takođe učiniti Vaš brend prepoznatljivijim. Ukoliko naviknete klijente na zabavan, zanimljiv sadržaj, uvek će uživati da čuju i vide nešto novo od Vas.

Ako niste u skladu sa svojim standardnim sadržajem i njegovim kvalitetom, kupci će se zbuniti i pritisnuti dugme za odjavu, prestanak praćenja ili odustati od kupovine kod Vas, brže nego što možete da lupite dlanom o dlan.

kreiranje sadržaja

Potrudite se da ih “razbudite”

Dosadno pisanje je upravo to: dosadno. Sve što je bljutavo, neinteresantno ili prožeto gramatičkim greškama odmah će odvratiti ljude – bez obzira koliko je odličan ostatak Vašeg marketinga.

Vaš copy je tu da izaziva pravu emociju kod ciljne publike.

Izazivanje emocija, samim tim i pozivanje na neku akciju, ne znači samo pisanje pasusa i pasusa sadržaja. Dobar tekstopisac će moći da iznese poentu u samo nekoliko rečenica ili reči, u zavisnosti od potrebe.

Ne postoji ništa gore od sedenja i čitanja teksta koji nema neku poentu i smisao. Ako to činite kupcima, nećete im uliiti poverenje i izgledaćete kao da ne znate da im objasnite stvari koje žele da saznaju. Zbog toga će oni otići kod Vaše konkurencije.

copy

Copywriting će povećati Vašu prodaju

Kada tekstovi govore jezikom ciljne publike, zajedno sa ostatkom Vašeg marketinga i izazivaju prave emocije, tada će Vaša prodaja porasti.

Imajući jasan, sažet copy koji navodi Vaše prednosti, zajedno sa odlučnim pozivom na akciju, ljudi će da deluju. Kreativno, ubedljivo pisanje tekstova je nauka i potpuno je vredno ulaganja.

Da li ste spremni da Vaš sadržaj podignete na novi nivo?
Kontaktirajte nas.

Izvor: navazondigital.com

Zainteresovani ste za usluge naše agencije?

Ukoliko ste zainteresovani za neku od naših usluga, ostavite nam svoj email kako bismo Vas kontaktirali za više informacija.

Слика 1ТП1Т

Saša Dvizac

Saša Dvizac je osnivač i CEO TURMALIN-a. Njegove ideje, vizija i preduzetnički duh su zacrtali pravac razvoja brenda Turmalin u narednim godinama. Takođe, on je zadužen za wordpress development kao i WEB i UX dizajn našeg sajta. Kao sertifikovani projektni menadžer (PwC) sa svojim iskustvom iz privrede kako u Srbiji tako i u SAD, kreirao je ideju i viziju brenda koja treba da omogući velikom broju ljudi zapošljenje i osposobljavanje za prekvalifikaciju u IT sektor putem rada na praktičnom primeru. Saša je završio Fakultet tehničkih nauka u Novom Sadu kao Master inženjer menadžmenta u osiguranju i planira daljnju specijalizaciju u pravcu istraživanja sa fokusom na digitalizaciju oblasti prodaje i osiguranja pomoću UX metoda, digitalnog marketinga i razvoja softveskih rešenja.
Ostavite komentar:
Podelite ovaj članak: