SVI SU ONLINE, ZAŠTO NE BI BILI I VI?

Iskoristite trenutak i skrenite im pažnju na svoj biznis

NE TROŠITE SVOJ NOVAC UZALUD

Zašto biste bili dosadni prodavci koji daju pola svog profita za reklame na televiziji, koje većinom niko ne gleda, već ih samo premota? ili u štampanim novinama koje skoro da niko ne čita?Za bilborde pored kojih ljudi samo prolaze?

Budite savremeni i oglašavajte se na internetu.

Internet marketing 1
Internet marketing 2

ŠTA JE INTERNET OGLAŠAVANJE?

nternet ili online oglašavanje je vrsta marketinga koji koristi Internet da isporuči promotivne poruke potencijalnim potrošačima.

Ima za cilj da uz minimalno ulaganje sredstava da najviše pozitivnog efekta na Vaše poslovanje.

Bliže objašnjeno, za relativno malo para privlači više kupaca na Vaš sajt i društvene mreže.

KAKO INTERNET OGLAŠAVANJE RADI ZA VAS?​

1. Brže ćete doći do novih kupaca
2. Olakšaćete i ubrzaćete kupovinu starim kupcima
3. Napokon će te moći da, kroz analitiku, merite rezultate marketinških kampanja
4. Uštedećete novac na reklamiranje
5. Dodatno ćete zaraditi od veće prodaje

Internet marketing 3

NAJPOPULARNIJE VRSTE INTERNET MARKETINGA

GOOGLE ADS

Da li ste znali da se na Google vrši preko 5 biliona pretraga na dnevnom nivou?

90% pretraga obavlja se preko Google i ukoliko potencijalni klijent poželi da pronađe neki proizvod ili uslugu, on će ga prvo potražiti upravo na ovom pretraživaču.

GOOGLE ADS ZA UDRUŽENJA

Google brine o svojim korisnicima i zbog toga je udruženjima i neprofitnim orgaranizacijama pružio mogućnost besplatnog oglašavanja, u vidu donacija od 10.000$ mesečno za reklamiranje

ZBOG ČEGA JE GOOGLE REKLAMIRANJE VAŽNO ZA VAŠ BIZNIS?

  • Usmerena je na specifičnu demografiju i geografske oblasti – na Vašu ciljnu grupu
  • Daje mogućnost detaljnog praćenja ishoda marketinške kampanje
  • Nudi brže rezultate
  • Pruža bolje pozicioniranje na Google pretrazi
  • Kada se kombinuje sa SEO strategijom postaje moćan alat u prikupljanju novih kupaca

ŠTA JE SVE POTREBNO DA SE NAPRAVI 1 USPEŠNA GOOGLE REKLAMA?

Google reklame traže posvećenost sturčnjaka, te obuhvataju:

  1. Investigación de palabras clave
  2. Planiranje marketinške kampanje – određivanje tipa kampanje, ciljne grupe, budžeta
  3. Pisanje teksta reklama
  4. Kreiranje web stranice sa vašeg sajta do koje posetioci stižu putem reklame
  5. Pravljenje prikaza reklame
  6. Praćenje konverzije
  7. Održavanje i optimizacija reklame
  8. Ponovno ciljanje i revizija kampanje

FACEBOOK ADS

Ne dozvolite da Vas zavara utisak da poslednjih godina Facebook-u opada popularnost, njega i dalje koristi skoro 3 biliona ljudi iz celog sveta!

Nešto što je bitno naglasti jeste da Facebook radi po modelu veštačke inteligencije, što znači da on svakodnevno uči i pamti o svojim korisnicima.

To omogućava da Vaša reklama bude plasirana tačno onome kome je namenjena.

KOJI SU KORACI U PRAVLJENJU FACEBOOK REKLAMA?

Pre nego što krenemo, potrebno je da definišemo cilj koji želimo da ispunimo kampanjom.
Zatim, uz Vašu pomoć, određujemo ciljanu publiku, njenu demografiju i geografsko područje.
Kada smo to uradili, određujemo koliki budžet ste izdvojili za reklamiranje.
Moramo da odredimo vreme prikazavanja i dužinu trajanja kampanje, jer želimo da uhvatimo pravi momenat i pridobijemo nove kupce.
Osmišljavamo tekst kampanje, koji prati odgovarajući vizuelni identitet – slika, video, animacija, … – u zavisnosti od toga šta želimo da postignemo.
Ostaje jedino da reklamu postavimo i pratimo njene resultados.

KOJE SU VRSTE FACEBOOK KAMPANJA?

Facebook nudi veliki broj opcija koje mogu da se koriste za reklamiranje.

Najčešće su u upotrebi:

  • Brand awareness – kampanje koje imaju za cilj podizanje nivoa svesti o Vašem brendu
  • Traffic – povećanje broja poseta na Vašem sajtu, samim tim utiče i na povećanje prodaje
  • Engagement – taktika za poćenje broja interakcija korisnika, na srpskom – poruke, sviđanja, komentara, deljenja Vaših objava
  • Conversion – oglasi kroz koje dolazimo do unapred određenog cilja, bila to kupovina, prikupljanje informacija korisnika, poput email-ova za newsletter(periodično email obaveštenje koju biznisi ili organizacije šalju pretplatnicima) ili nešto treće

INSTAGRAM ADS

Instagram je rastuća platforma sa bilion korisnika, koji ga aktivno koriste iz meseca u mesec.

Kako se Instagram razlikuje od ostalih društvenih mreža?

Lako korišćenje
Sencillez dizajna
Konstantan razvoj i unapređivanje platforme
Mogućnost direktne prodaje preko aplikacije
Korisnici su konstantno željni novog i zanimljivog sadržaja

NAJBOLJI OBLICI INSTAGRAM REKLAMIRANJA

  1. Feed – Objave koje svaki korisnik vidi kada poseti Vaš profil, one koje mu se prikazuju kada lista po mreži. Ovde je važno istaći se dobrim vizuelnim sadržajem.
  2. Story – Vremenski je ograničen na 24 sata. Ovde se od Vas se očekuje da pružite informacije o svom biznisu koje su najupečatljivije.
  3. Highlights – Istaknute objave na profilu koje se prave od ranije postavljenih storija. Oni su prečica kupcima do svih potrebnih informacija o Vašem biznisu.
  4. Carrusel – Nekoliko fotografija istovremeno, odnosno višestruka objava. Služe da ispričate svoju priču kroz fotografije.
  5. Reels – Kratki video snimci u trajanju od maksimalnih 60 sekundi. Ljudi obožavaju da ih gledaju zbog kratkoće trajanja.
  6. Explore – Odeljak gde korisnici mogu da nađu i pregledaju nove sadržaje i profile. Zapamtite da su kupci zadovoljniji onim što “sami” pronađu!
Sunset over the islands of Halong Bay in Vietnam. Amazing landscape background

INSTAGRAM PRODAVNICA

Ovom uslugom proces kupovine je maksimalno pojednostavljen.

Potencijalnim kupcima se na aplikaciji u odeljku Prodavnica prikazuju sve važne informacije o Vašim proizvodima

  • Nazivi proizvoda
  • Fotografije proizvoda
  • Opisi proizvoda
  • Cene proizvoda
  • Linkovi ka Vašem web sajtu gde je moguće detaljnije pogledati proizvode

LINKEDIN ADS

LinkedIn je najznačajnija platforma za poslovni razvitak.

Na njoj možete da povežete sa profesionalcima iz Vaše oblasti, pronađete nove radnike i, najvažnije, izgradite svest o Vašem brendu.

Posebno je korisna za kompanije koje se bave B2B poslovanjem.

VRSTE LIKENDIN REKLAMA


Proces kreiranja reklama na LinkedIn reklama ne razlikuje se mnogo od kreiranja za druge društvene mreže. Ono što se razlikuje jeste cilj koji želimo da postignemo – reklamiranje brenda.

Internet marketing 4

Sponsored Content reklame

Kao i kod Instagrama, prikazuju se na feed-u gde nećete biti napadni, već će korisnici sami naići na njih

Tekstualne reklame

Prikazuju se isključivo na desktop i laptop uređajima sa strane feed-a i u LinkedIn messenger-u

Message reklame

Omogućavaju Vam da šaljete personalizovane poruke ciljanim korisnicima, prednost im je to što se prikazuju kao obične poruke

Display reklame

Prikazuju se na desnoj strani ili iznad feed-a, služe za prikupljanje pratilaca ili vode korisnike ka Vašem sajtu

Dinamičke reklame

Personalizovane su i menjaju se u skladu sa podacima sa korisničkog profla, služe za detaljno targetiranje i izgledaju kao da su pravljene baš za osobu koja ih gleda

Lead Generation reklame

Služe za prikupljanje podataka o potencijalnim kupcima, dok im za uzvrat obično daje neki koristan sadržaj(pdf-a sa informacijama, vodiče,...)

KAKO DA VODITE NALOGE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA?

Ne znate koja društvena mreža je prava za Vas?
Niste sigurni da li, pored svih obaveza koje Vaše poslovanje zahteva, imate vremena da vodite i svoje naloge na društvenim mrežama?
Ni kako se to tačno radi?

Ne brinite.

Uz reklamiranje, nudimo Vam i usluge vođenja naloga.
Pored toga postaraćemo se da Vaše naloge povežemo sa web sajtom, kako bi se kupci što lakše snašli i obavili kupovinu.