Hubspot
Hubspot je drugačiji
Konfiguracija i integracija
Hubspotov CRM je lagan za upotrebu i intuivan za rukovanje. Uz pravilnu konfiguraciju postavki i integracija, u njegovu efikasnost ćete se uveriti drastično brže.
Podesićemo Vaš CRM, konfigurisaćemo faze dogovora i informacije o kontaktima, povezaćemo poštanske sandučiće Vaših prodajnih timova i integrisati ga sa nezavisnim aplikacijama kako biste što pre imali korist od HubSpota.
Migracija podataka
Velika je verovatnoća da imate podatke koje je potrebno uneti u Vaš CRM. Možemo pripremiti Vaš HubSpot za adekvatan prijem podataka i njihovo migriranje, na najpogodniji način, u zavisnosti od izvora.
Za složene migracije koristimo migracione partnere – zajedno možemo prebaciti podatke iz bilo kog drugog CRM-a bez gubitka informacija.
Trening i edukacija
Prodaja zasnovana na nalogu
Naš pristup implementaciji HubSpot CRM-a
Angažovanje Turmalina za implementaciju HubSpot CRM-a, omogućuje Vam da Vaš biznis stekne korist od toga u najkraćem mogućem roku.
Možemo da podesimo Vaš HubSpot CRM kako biste ga ubuduće samostalno koristili, a možemo i da upravljamo njime za Vas, u zavisnosti od Vaših potreba.
Često postavljanja pitanja
CRM (eng. Customer Relationship Management) ili u slobodnom prevodu “upravljanje odnosom sa klijentima” je strategija koju kompanije koriste kako bi skladištile i organizovale svoje kontakte – sve dostupne podatke o klijentima, kao i detalje o svakoj komunikaciji koju su imale sa njima – sve to na jednom mestu. CRM Vam može dati uvid u to u kojoj fazi odlučivanja je trenutno određeni klijent (tzv. customer journey). Može Vam reći čak i u kom trenutku su otvorili mejl i koliko dugo su ga čitali. Pratite sve informacije od prvog kontakta s klijentima, preko telefonskih poziva, mejlova, održanih sastanaka i sklopljenih ugovora.
Ključna stavka koja će napraviti razliku u Vašu korist i omogućiti dugoročan i kvalitetan odnos sa klijentom su upravo podaci i informacije dobijeni tokom Vaših međusobnih interakcija u prošlosti. Ukoliko nema zabune da li i kada ste nešto prethodno dogovorili, bez obzira da li ste sa klijentom komunicirali Vi ili neki drugi član vašeg tima – klijent će imati utisak da ste mu posvetili mnogo pažnje i osetiće se posebno. U suprotnom bi mogao biti iznerviran, osećati se zanemareno i ostati nezadovoljan. CRM-om se dobija zadovoljan klijent sa kojim ćete ostvariti dugoročnu saradnju. Zadovoljan klijent će i u budućnosti koristiti Vaše usluge ili kupiti Vaš proizvod, ali će i svojim prijateljima preporučiti Vašu firmu.
HubSpot je CRM softver koji omogućava da kreirate centralnu bazu Vaših klijenata, u kojoj su povezani svi podaci vezani za saradnju. Upotreba HubSpota obezbeđuje jasan pregled Vaših klijenata, odnosno, organizovane informacije o kompletnoj interakciji sa klijentom, dostupne na jednom mestu i u svakom trenutku.
Ne. Nema nikakve zamke. Ako se za početak odlučite za osnovnu verziju HubSpota – imate pristup alatkama za praćenje odnosa sa klijentima, marketing alatima kao što su forme za prijavu, alatima za prodaju kao što su mejl šabloni i još toga – dokle god želite. Možete napraviti bazu do čak million kontakata i dodati do 2500 korisnika iz Vašeg tima. Kako Vaš biznis bude rastao, možda ćete poželeti da pređete na neki od skupljih, premium planova koji donose dodatne opcije ili smanjuju ograničenja osnovnih funkcija.
Da, dostupna je i za Android i za iOS telefone, tako da Vi i Vaš tim možete pristupiti čitavoj bazi podataka i dok ste u pokretu. Uvek budite u toku sa tim kako napreduje prodaja, jednostavno pratite marketing izveštaje i još mnogo toga.
Vaše informacije su sigurne i poverljivo čuvane na HubSpot-u. Imate izbor koje kontakte ćete uvesti u HubSpot, a kada dozvolite integraciju HubSpot-a sa Vašom email poštom, ponovo imate izbor koji mejlovi i konverzacije će se skladištiti na HubSpot-u, a koji ne. HubSpot nikada neće slati mejlove Vašim kontaktima ako Vi sami to ne budete dozvolili.
HubSpot je u potpunosti prilagodljiv Vašim potrebama i industriji u kojoj poslujete. Kada unesete kontakte u HubSpot, možete uneti prilagođene osobine kontakata koje definišu vrste kontakata i segmentirate ih na liste za izveštavanje i za komunikaciju putem mejlova. Možete prilagoditi svoj prodajni levak na osnovu toga što vam odgovara i dodati nivo automatizacije koji će Vam pomoći da razvijete brže Vaš biznis. Pogledajte HubSpotove studije slučaja , da biste videli kako je HubSpot zadovoljio potrebe organizacija u različitim industrijama, od zdravstva do internet trgovine i neprofitnih organizacija.
Možete da koristite standardni uvoz podataka u HubSpot, u okviru kojeg ćete pomoću vodiča imati postupno objašnjeno korak po korak uz ponuđene opcije za uvoz podataka iz inboksa ili tabela. Pogledajte celokupan vodič za uvoz i migraciju različitih podataka u HubSpot.
Ako trenutno koristite Salesforce, pogledajte na ovom linku kako da uvezete podatke iz Salesforce-a u Hubspot.
Da, HubSpot ima ugrađenu HubSpot trening akademiju koja sadrži online kurseve i kratke tutorijale koji će Vam pomoći da naučite kako da koristite HubSpot. Možete gledati ove kurseve brzinom koja Vama odgovara.