Naziv Vaše kompanije?
Šta je Vaš proizvod / usluga?
Naziv Vašeg proizvoda / usluge?
Koja je cena Vašeg proizvoda / usluge?
Kome je namenjen Vaš proizvod / usluga?
Na koji način se dolazi do publike?
Kada dođete do publike, šta je ponuda, tj. koje je obećanje? (Obećanje nije garancija)
Da li se ulažu sredstva u marketing? Ukoliko je odgovor "da", na šta i koliko? (Često ljudi nemaju uvid u to koliko troše)
Ko su Vaši konkurenti?
Na koji način se poredite sa konkurencijom? Ovde je važno biti objektivan. Koje su prednosti, a koje su mane? (Sigurno niste najbolji, a sigurno ni najgori)
Zašto potencijalni klijenti kupuju / odlaze kod konkurencije? (Često ne može da se objasni na racionalan način ili odgovor nema puno smisla)
Da li biste nedostajali klijentima kada više ne biste postojali, tj. koliko bi lako zamenili Vaš proizvod / uslugu?
Da li imate metrike kojim merite Vaše marketing aktivnosti i koje su? (90% biznisa nema)
Koja je demografija, a koja psihografija klijenta? (Probajte što detaljnije da opišete Vašeg klijenta, da odgovor ne bude, na primer, samo 20-25+)
Šta kupuju / koriste ljudi koji kupuju Vaše proizvode?
Ako biste mogli da promenite Vašu ponudu na način da bude privlačnija, šta biste promenili? (Nije nužno gledati na finansijsku ponudu! Razlog pitanja je da se da drugačija ponuda naspram drugih, da se ubace stvari…)
Sta bi se dogodilo kada bi morali duplo više da naplaćujete Vaše usluge?
Kada neko priča prijatelju o Vašem proizvodu šta mu govori?
Da li bi iko od tih prijatelja rekao da je Vaš proizvod / usluga bilo najbolje iskustvo ili najgore iskustvo?
Koji problem / izazov rešavate klijentima?
Koji problem izazivate ljudima koji nisu Vaši klijenti? Šta to ljudi gube kada ne kupe Vaš proizvod ili uslugu? (Npr zubar: ako neko nije Vaš klijent može imati loš zadah)
Koji je rizik korišćenja Vaše usluge ili proizvoda? (Npr rizik kursa: neko će izgubiti 6 meseci života i izgubiće vreme i/ili novac, a neće mu doneti nista značajno. Ili, npr b2b: šef neće odobriti)
Napišite listu taktika koje ste koristili da dođete do novih klijenata.
Šta sve od marketing „imovine“ posedujete! (Mejling lista, razvijenost brenda, itd.)
Dodajte fajlove
Ukoliko imate društvene profile, navedite njihove linkove.
Koju promenu pokušavate da kreirate kod Vaših klijenata? Kakav ce neko biti pre Vaše usluge i posle Vaše usluge? (Ne mora biti ništa krucijalno, životno)
Email na koji da pošaljemo kopiju upitnika
Telefon na koji bi želeli da Vas pozovemo
Link do Vašeg ličnog profila na Linkedinu (ostvarujete popust od 50 evra ukoliko nam pošaljete svoj profil)
Pošalji