10 načina da zaradite novac zahvaljujući web-sajtu

Sada kada imate svoj web-sajt kako možete zaraditi novac na njemu?

Web-sajt nudi beskonačan niz mogućnosti da zaradite.

U ovom vodiču ćemo sa Vama podeliti neke od najboljih načina na koje možete da unovčite svoj sajt, uz mnoštvo praktičnih saveta i resursa za početak.

Ali nemojte ih primenjivati sve odjednom.

Od srca predlažemo da odaberete jednu ili dve sa ove liste, koje odgovaraju Vama i Vašem sajtu– i da se prvo fokusirate na njih.

1.Udruženi marketing

Hajde da počnemo :

1.Udruženi marketing

To znači da promovišete nečiji proizvod ili uslugu posetiocima svog web- sajta u zamenu za proviziju ako se kupovina dogodi preko Vaše veze.

2.Dodajte baner reklame

Možete lako da podesite mrežne reklame koristeći Google Adsense tako što ćete kopirati i nalepiti kod na svoju web lokaciju da biste kreirali oglase koji su relevantni za nedavnu internet pretragu posetilaca.

Suština kod reklama, da ne bi bile spam, je da su relevantne i u skladu sa Vašim avatarom i sa Vašim temama, proizvodom ili uslugom.

Reklame mogu biti i u vidu oglasa za neku uslugu koja je uskoro povezana sa Vašom, prethodi joj ili sledi.

To su zanimljive i korisne saradnje.

A zarađujete od toga.

Takođe, možete da prodajete baner oglase direktno kompanijama sa relevantnim proizvodom/uslugom.

Ova opcija može biti mnogo isplativija jer ne samo da ćete sami odrediti cene, već će i oglašivač (nadamo se) znati da je vaša publika ona koju žele da ciljaju!

3.Pišite newsletter-e

Mnogo ljudi propušta ovu sjajnu priliku da komunicira sa svojom publikom i da im putem interakcije proda uslugu ili proizvod.

Newsletter zahteva da na bezbedan i fer način nabavite podatke Vaše cilje publike, na primer nudeći im neki besplatan sadržaj u zamenu za e-mail adresu.

Zatim, morate dobro poznavati i sortirati svoju ciljnu publiku i u skladu sa tim im onda kasnije šaljete newsletter u kojima im suptilno prodajete proizod ili uslugu.

4.Objavljujte sponzorisane postove

4.Objavljujte sponzorisane postove

Sponzorisani postovi, ponekad poznati kao reklamni materijali, su oglasi u obliku članka, koji obično sadrže link do web-sajta.

Možete i Vi da objavljujte članke o drugima koji će sadržati link do njihovog sajta i da za to budete plaćeni, a možete i da platite druge da to rade za Vas i povećate saobraćaj na svom  sajtu, a samim tim i zaradu.

5. Recenzije

Možete da sarađujete sa kompanijama ili biznisima koji imaju slične proizvode ili proizvode i usluge koj se uklapaju u Vaš asortiman.

Oni Vam daju svoje usluge ili proizvode, Vi radite recenziju za njih.

Važno je da proizvod ili usluga, odnosno recenzija za istu, budu relevantni za Vašu publiku.

U tom slučaju su svi na dobitku.

Vi ovu uslugu recenzije možete naplatiti na više načina.

Možete tražiti novac, besplatne proizvode, kompenzaciju..

Mogu oni isto za Vas da rade recenzije i da tim putem do Vas dolazi nova prilika za zaradu.

Primera radi da ste prodavnica koja prodaje vodoinstalterski materijal, možete sarađivati sa ekipom majsotra.

Ko traži materijal vidi i recenziju za majstora, ko traži majstora, vidi recenziju za matrijal.

Win-win situacija.

6. Prodaja digitalnih proizvoda

E-knjige, štampani materijali, grafike, šabloni i podkasti su  primeri digitalnih proizvoda koji Vam mogu pomoći da imete stalni pasivni prihod od Vašeg web-sajta.

Primera radi, da imate farbaru i sajt na kom imate i online ponudu, kontakt, lokaciju, usluge..

Ne bi bilo loše da imate i e-knjigu koja će Vašim korisnicima davati neke korisne informacije o različitim vrstama farbe ili načina farbanja, kućne radinosti i handmade projekata.

U zavisnosti od veličine Vašeg e-booka i, generalno platne moći Vaših klijenata, formirajte i cenu.

Negde je praksa, da ljudi ne plaćaju e-knjige više od 20e.

6. Prodaja digitalnih proizvoda

7. Prodajte fizičke proizvode

Koristite svoj web sajt za prodaju fizičkih proizvoda čak i ako je Vaš primarni domen neka usluga.

Sigurno da možete neke fizičke proizvode da prodajte na sajtu.

Da li su to neke sitnice, nešto vezano za Vašu uslugu, nešto što će ljudima koristiti, a što će Vama pružati pasivni prihod.

Primera radi, ako nudite neke kozmetičke usluge na svom sajtu, možete da prodajete višekratne tufere za čišćenje lica koji će ljudima pomoći da održavaju efekat koji im pruža Vaša usluga.

8. Pišite tekstove o svojim uslugama i proizvodima

Ako možete da kreirate koristan sadržaj, možete zaraditi od toga.

Dakle, pišite tekstove o svojim uslugama, o proizvodu, savete ili komentare, kritike, šta god.

Neka obiluje ključnim rečima koje će onda Vaš sajt rangirati visoko na Googl-u kad ljudi počnu da istražuju temu kojom se Vi bavite.

Više ljudi na sajtu, veća i zarada.

8. Pišite tekstove o svojim uslugama i proizvodima

9. Kreirajte onlajn kurs

Napravite onlajn kurs kao dodatak za svoj web-sajt.

Ovo je vrsta plaćenog premijum sadržaja gde posetioci plaćaju za pristup dodatnim informacijama o temi i uslugama kojima se bavite.

Razmislite o tome šta bi vaše čitaoce moglo zanimati, šta bi moglo da im korisiti, a da ste im ipak i dalje baš Vi potrebni.

To Vam je pasivni i aktivni prihod, odnosno jedan drugog podstiču.

10. Postanite konsultant

Ako ste stručnjak u nekoj oblasti, zašto ne podelite svoje znanje u zamenu za konsultaciju naplaćenu po satu?

Oglašavajte se preko svog web-sajta i pružite ljudima priliku da se na neku temu konsultuju sa Vama, a za to budite plaćeni.

10. Postanite konsultant

 

Ova lista je samo vrh ledenog brega. Njegova svrha je da vas inspiriše da preduzmete stvarnu akciju i pokrenete svoj web-sajt znajući da postoji ogromna mogućnost da zaradite novac.

Ne gubite vreme i prilike za zaradu novca, delajte brzo i započnite proces. Izradite sajt ako već niste, a ako Vam je potrebna pomoć pri održavanju sajta, društvenih mreža ili puštanja reklama, obratite se nama.

izvor:makemoney

Saša Dvizac

Saša Dvizac

Saša Dvizac je osnivač i CEO TURMALIN-a. Njegove ideje, vizija i preduzetnički duh su zacrtali pravac razvoja brenda Turmalin u narednim godinama. Takođe, on je zadužen za wordpress development kao i WEB i UX dizajn našeg sajta. Kao sertifikovani projektni menadžer (PwC) sa svojim iskustvom iz privrede kako u Srbiji tako i u SAD, kreirao je ideju i viziju brenda koja treba da omogući velikom broju ljudi zapošljenje i osposobljavanje za prekvalifikaciju u IT sektor putem rada na praktičnom primeru. Saša je završio Fakultet tehničkih nauka u Novom Sadu kao Master inženjer menadžmenta u osiguranju i planira daljnju specijalizaciju u pravcu istraživanja sa fokusom na digitalizaciju oblasti prodaje i osiguranja pomoću UX metoda, digitalnog marketinga i razvoja softveskih rešenja.
Ostavite komentar:
Podelite ovaj članak: