Kako smisliti zvučno ime brenda?

Možda razmišljate o pokretanju sopstvenog biznisa i pitate se koje bi bilo dobro ime za Vašu kompaniju. Možda već imate svoj biznis, ali razmišljate o lansiranju novog proizvoda, novog programa ili nove usluge. U svakom slučaju, imati zvučno ime brenda je ogromna pomoć u segmentu marketinga.

Naravno, postoje izuzeci ovog pravila. Svi znamo neke uspešne brendove na tržištu koji imaju čudna ili komplikovana imena koja je teško zapamtiti, ali to su stvarno izuzeci.

Ako već razvijate biznis, zašto ne biste iskoristili svaku moguću prednost da se istaknete na tržištu? Imati sjajno ime brenda itekako pomaže u tome. Čini Vas upečatljivijim i lakše Vas je zapamtiti.

Smislite ime brenda

Postoji jedan ključan koncept koji će pomoći da se ime Vašeg brenda ljudima ureže u pamćenje, a to je koncept fonološke petlje.

Šta to znači?

Fonološka petlja ima ulogu da zadrži glasovni trag svih informacija koje primamo verbalnim putem. To je jedna od suštinskih komponenti modela radne memorije.

Većina ljudi zapravo uči na osnovu sluha, a ne vizuelno. Ako nešto uđe u naše uši i ponavlja se u mozgu putem fonološke petlje – to ćemo lakše zapamtiti. Ali kako to postići?

Postoje dva načina:

  1. Rimovanje
  2. Aliteracija (ponavljanje suglasnika ili suglasničkih grupa)

Zašto  je između ostalog Koka-kola postala toliko prepoznatljiva? Koka-kola. 

Gugl. Samsung. Pejpal. M&M. TikTok.

Svi ovi brendovi imaju glasove koji se ponavljaju i samim tim ih je lakše zapamtiti. Čak i lični brendovi kao npr. Merilin Monro imaju isti efekat.

Kada planirate ime za svoj brend, pokušajte da smislite ime koje će imati repetitivne glasove. Ako to uspete da iskoristite, ljudima će biti mnogo lakše da Vas upamte.

Kako smisliti ime brenda

Ukoliko Vam je potrebna pomoć oko brendinga, marketinga ili razvijanja strategije, ne zaboravite da pročitate više o našim uslugama na našoj početnoj stranici. Takođe, ako ste nedavno otvorili firmu, obavezno pogledajte i našu pomoć za početnike u biznisu.

Izvor: youtube.com/DanLok

Zainteresovani ste za usluge naše agencije?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas kontaktirali za više informacija.

Слика 1ТП1Т

Nevena Radojević

Nevena je specijalista za digitalni marketing i UX dizajn u agenciji TURMALIN. Master studije psihologije završila je na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu. Specijalizovala se za kreiranje kampanja i korisničkih iskustava koja se temelje na razumevanju ljudske psihe. Kroz pažljivo istraživanje, Nevena identifikuje psihološke okidače za konverziju, usklađujući dizajn, sadržaj i strategiju sa prirodom i ponašanjem korisnika.
Ostavite komentar:
Podelite ovaj članak: