Kako uštedeti novac sa Google Workspace-om

Moje kolege i ja svakodnevno koristimo Google Workspace alate za naše poslovanje, kao i poslovanje naših klijenata. Međutim, otkad smo proširili broj zaposlenih, morali smo dobro da razmislimo kako bismo mogli da uštedimo na ovom mesečnom trošku.

S obzirom da nudimo više različitih usluga, imamo i više registrovanih web domena, te smo hteli da imamo Google Workspace na svakom od njih. Dobro smo istražili i testirali sve opcije. Prijatno smo se iznenadili kada smo shvatili da možemo da uštedimo čak i do 65% mesečno.

Podelićemo sa Vama šta smo naučili, da primenom ovih saveta i Vi uštedite između 20% i 65%.

Kako uštedeti novac sa Google Workspace-om 1

1. Google Workspace promo kod

  • Počećemo sa najjednostavnijim načinom, sa zagarantovanih 10% uštede prvih 12 meseci.
  • Google ne dozvoljava da ovi kodovi budu dostupni javno, ali postoji način da ih dobijete.
  • Čim unesete podatke u formu, u inbox dobijate promo kod.
  • Nemojte da se zaustavite samo na ovih 10% popusta, jer postoji još devet načina da dodatno smanjite Vaše troškove.

  2. Kako da vodite više firmi na pametan način?

  • Spojite sve Vaše firme na jedan račun.
  • Zamislite ovo: vlasnik ste tri manja preduzeća i svako od njih ima poseban website. To znači da su Vam potrebne tri email adrese da biste komunicirali sa klijentima svake svoje firme posebno.
  • Umesto da na uobičajen način kupujete Google Workspace licencu i trošite pare na svaku od njih, pokazaćemo Vam mali trik kako da sačuvate još 65%, povrh onih 10% koje ste već sačuvali putem promotivnog koda.

3. Prebacite se na godišnji plan

  • Ako ste već isprobali Google Workspace i zadovoljni ste, možda je vreme da razmislite o godišnjem planu. Prebacivanjem sa mesečnog na godišnji plan, imaćete dodatnih 17% uštede.
Kako uštedeti novac sa Google Workspace-om 2

4. Mala tajna o Google grupama

  • Viđali smo da se u mnogim firmama otvaraju nalozi kao ludi, umesto da se iskoriste pogodnosti Google grupa. Ovo ne pravi toliku razliku kao Google promo kod, ali ipak utiče na Vaše troškove.
  • Nije neobično videti firme da kreiraju email adrese kao npr.  info@vašdomen.com ili prodaja@vašdomen.com i bacaju novac u vetar. To je u redu, jer iako su eksperti u svom poslu – to ne znači da su eksperti i za Google Workspace. Zato im ovaj savet može biti od velike pomoći za uštedu.

5. Google Workspace nalog koji obuhvata sve

  • Možda ne želite uvek da koristite istu email adresu kada se prijavljujete na različite sajtove ili usluge. Npr. možda ne želite da primate newsletter-e na Vašoj glavnoj adresi. Evo šta možete da uradite.
  • Sada znate kako da sve poruke stižu na bilo koju adresu koja spada pod Vaš domen.

6. Mapiranje adrese primaoca

  • Našli smo način kako da napravite 2000 email adresa za slanje i primanje emailova u Google Workspace-u za manje od 5 minuta.
  • Nemojte da Vas uplaši naziv “Mapiranje adrese primaoca”. Možda je sam naziv komplikovan, ali mi ćemo Vam pojednostaviti i ovaj način uštede. 
  • Ova funkcija Googla je manje poznata, ali s nama ćete naučiti kako da je uspešno koristite. 
  • Možete je pronaći u Control Panelu, a za detaljno uputstvo kako da je koristite, pogledajte video.
  • Ako Vas brine kako ćete odgovoriti sa ovih mailova, pogledajte i sledeći video.

7. Obratite se preprodavcu Google Workspace-a

  • Tokom prve godine ste uspeli da iskoristite 10% popusta, ali šta ako želite da nastavite sa korišćenjem Google Workspace-a?
  • Šta ako ste već postojeći korisnik gde Google starter ili standard promo kodovi ne mogu da posluže?
  • Mnoge firme čak ni ne znaju da postoje Google preprodavci koji su stručni za to i mogu Vam pomoći da iskoristite maksimum svog uloženog novca, ako više nemate mogućnosti za kupone.
  • Google partneri dobijaju od 15% do 30% provizije na Workspace licence, a u zavisnosti od toga koliko Vama licenci treba, verovatno će moći da srede neki popust i za Vas.

8. Da li ispunjavate uslove da dobijete Google Workspace besplatno?

  • Ne zalećite se sa kupovanjem Workspace-a, nego prvo proverite da li možda ispunjavate uslove koji su potrebni da biste besplatno dobili Workspace. 
  • U slučaju da ste obrazovna ustanova, možete da dobijete Google Workspace for Education s kojim možete da napravite neograničan broj korisnika bez ikakvog troška. Pogledajte na ovom linku da li Vaša ustanova zadovoljava kriterijume: support.google.com/a/answer/134628?hl=en

Takođe, ako ste neprofitno udruženje, možete dobiti besplatno do 3000 korisnika, a za sve preko toga dobijate popust od 66%. Kriterijume koji su potrebni za ovo pogledajte na sledećem linku: support.google.com/nonprofits/answer/3367223?hl=en

Kako uštedeti novac sa Google Workspace-om 3

9. Pripazite na svoju potrošnju

  • Ako ste Vi jedini korisnik Google Workspace-a, nemate brige, ali ako više korisnika i morate često da dodajete ili uklanjate licence, trebalo bi da analizirate svoju potrošnju svaki mesec. Pregledajte recimo nedelju dana pred rok za plaćanje i tako ćete izbeći nepotrebne troškove za naredni mesec. 
  • Preporučujemo da postavite sebi sledeća pitanja:
  • Da li je nekom novom korisniku potreban poseban nalog ili samo način da šalje i prima emailove?
  • Možete li da poboljšate Google grupu i podesite “Send Mail As” funkciju
  • Ako je jedan korisnik otišao, a novi Vam se pridružuje, možete li jednostavno da promenite ime adrese, a da podaci starog korisnika budu sačuvani (emails, Google dokumenti,…)
  • Koliko vremena će trebati da zamenite radnika koji je otišao i čija je adresa ostala? Ako treba puno vremena, možda je pametnije da obrišete taj nalog i napravite novi kada zaposlite nekog novog.

10. Idite na pivo

  • Ako ste već primenili sve ove metode, verujemo da ste poprilično uštedeli na svom Google Workspace-u.
  • To znači da je vreme da počastite sebe jednom dobrom pljeskavicom i pivom. 🙂 

A ako se i dalje ne snalazite najbolje u celoj priči oko Google WorkSpace-a, naša firma je tu da Vam pomogne oko apliciranja, setovanja i konfigurisanja. Slobodno nam pišite Vaš problem ili pitanje u kontakt formu koja se nalazi dole, a mi ćemo Vam odgovorite u najkraćem vremenskom roku sa predlogom šta možemo da uradimo za Vas.

Zainteresovani ste za usluge naše agencije?

Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas kontaktirali za više informacija.

Ауторска слика

Ostavite komentar:
Podelite ovaj članak: