Kako da vaša internet prodavnica poveća prihod

Sigurno vam se dešavalo da dok pretražujete naiđete na neku internet prodavnicu, počnete da gledate proizvode i neki dodate u korpu. Nakon toga pogledate koja je cena, koja je cena dostave i slično i na kraju odustanete od kupovine i izađete sa sajta. To se dešava velikom broju ljudi. U ovom tekstu ćete videti kako da ovakve situacije preokrenete u korist vaše internet prodavnice i da povećate vaš prihod.
Na slici ispod možete videti primer jedne internet prodavnice, u periodu od mesec dana, 47 ljudi je dodalo određeni proizvod u korpu, ali nije završilo kupovinu. Od tih 47 ljudi, samo 7 se vratilo nazad na sajt i zapravo i kupilo proizvod. U nastavku ćete saznati kako da prikupite informacije ljudi koji su dodali proizvod u korpu i kako da ih navedete da se vrate nazad na sajtu i završe kupovinu.
Kako da vaša internet prodavnica poveća prihod 1
U proseku 70% ljudi koji dodaju proizvod u korpu i odu na Checkout stranicu, ne završe kupovinu. Ako imate WooCommerce, postoji odličan plugin uz pomoć kojeg možete da vidite koliko ljudi je odustalo od kupovine a koliko se vratilo. Plugin se zove WooCommerce Cart Abandonment Recovery, kao što možete videti na slici ispod, a u nastavku ćete pročitati kako da ga podesite.
Kako da vaša internet prodavnica poveća prihod 2
Kada instalirate i aktivirate plugin, u kontrolnoj tabli pod odeljkom WooCommerce ćete pronaći opciju Cart Abandonment, kliknete na to i krećemo sa podešavanjem.
Kako da vaša internet prodavnica poveća prihod 3
Kliknete na sekciju Settings i čekiramo opciju Enable Cart Abandonment Tracking, zatim podesimo ime i email adresa sa koje ćemo poslati email kao podsetnik ljudima koji nisu završili kupovinu, kao i da podesimo email adresu na koju će nam ljudi odgovoriti ako kliknu Reply. Postoji mogućnosta da podesimo udicu, odnosno ako neko ne završi kupovinu da mu pošaljemo reklamu na nekom drugom sajtu. Takođe podesimo i GDPR, da tražimo od korisnika da odobri prikupljanje email adrese kako bismo mogli da im pošaljemo detalje o porudžbini.
Kako da vaša internet prodavnica poveća prihod 4
Nakon što smo to podesili, na slici iznad se nalaze templejti email-a koje ćemo slati, da li kao sekvenca ili kao jedan email, korisnicima koji nisu završili kupovinu. Možemo koristiti baš te podrazumevane templejte, a možemo ih i prilagoditi. Postoji opcija da se promeni naslova email-a, zatim tekst email-a, kao i vreme nakon kojeg će se poslati. Takođe možemo dodati i neki kupon sa popustom, koji bi mogli da postavimo u trećem ili četvrtom poslatom email-u. Može se podesiti da popust bude procentualni ili fiksni na celu korpu. Isto tako, može da bude i vremenski ograničen, npr. do kraja dana, kao što možete videti na slici ispod.
Kako da vaša internet prodavnica poveća prihod 5
Ako hoćete da kreirate novi templejt, samo kliknete na Create New Template i napravite primer email-a. Kada ste sve to završili, pod sekcijom Report posmatrate kako funkcioniše poručivanje i koliko ljudi odlazi i vraća se da poruči i stvarno završi kupovinu.
Nadam se da vam je ovaj tekst bio od koristi i da ste naučili nešto novo, ako vas interesuje čitanje još saveta za samostalni rad, možete ih pogledati na našem blogu, a u slučaju da želite da se konsultujete sa profesionalcima, kliknite na ovaj link.
Izvor: youtube
Ауторска слика

Ostavite komentar:
Podelite ovaj članak: