Ponekad se izmene sajta u Elementoru ne prikažu online kada ih sačuvate. U ovom tekstu ćete saznati koji su mogući razlozi za to i kako otkloniti te probleme.
Prvi i najčešći problem je Cache. Kao što verovatno i znate, cache čuva podatke, tako da budući zahtevi za te podatke mogu biti brži, pa ponekad mogu sprečiti da se nove izmene sajta prikažu online. Ovo se može efikasno rešiti tako što očistimo cache. Postoje 3 mesta gde to možemo uraditi: u pretraživaču, u Cache pluginu, kao i na serveru sajta.
Pretraživači preuzimaju cache memoriju sajta kada ga prvi put posetite i čuvaju je lokalno, na taj način svaki sledeći put kada posetite sajt on se brže učitava. Problem kod toga je što postoji mogućnost da možda nećete videti nove verzije sajta. Da se to ne bi i vama dešavalo, potrebno je da očistite cache. To se može uraditi tako što direktno očistite cache pomoću CTRL i F5 dugmadi na tastaturi ili tako što odete u Settings pretraživača, pronađete cache, čekirate polje Cached images and files i kliknete na Clear Data dugme.
Kako bi potvrdili da je problem u cache-u pretraživača, možete otići u Incognito mode i ako se tako prikažu izmene, problem je u cache-u pretraživača.
Takođe možete da isprobate više različitih pretraživača, a ako vam se i tako ne prikazuju promene, onda nije problem u cache-u pretraživača, već je najčešće problem do Cache plugina ako ga imate instaliranog. Kako bi to rešili, idite u kontrolnu tablu vašeg sajta, pronađite plugin i deaktivirajte ga. Ako je to pomoglo, ponovo ga aktivirajte i očistite cache.
Ponekad može biti problem i do cache-a na serveru, posle ažuriranja Elementora. Možete potvrditi ovaj problem ako se nakon klika na dugme Update u Elementoru, prikažu promene na sajtu. To znači da je problem na serveru i potrebno je da kontaktirate hosting provajdera. U Elementoru postoji i opcija Regenerate CSS Tool, koja će vam pomoći da očistite CSS fajlove i da regenerišete nove. To možete uraditi u kontrolnoj tabli vašeg sajta u odeljku Elementor pod opcijom Tools, kao što možete videti na slici ispod.
Ponekad je problem i kod opcije CSS Print Method, koja se nalazi pod odeljkom Elementor u sekciji Settings kada kliknete na Advanced. Samo promenite sa External File na Internal Embedding i sačuvate promene. U nekim slučajevima je potrebno da direktno obrišete cache iz cpanela sajta.
U slučaju da i dalje niste rešili problem, moguće je da je problem do toga što koristite graditelj stranica kao što je Elementor i određenu stranicu ste menjali i pomoću njega i pomoću WordPress-ovog klasičnog editora. Gledajte da ne mešate te 2 stvari dok pravite sajt.
I na kraju, ako sve prethodno nije rešilo problem, pogledajte HTML tagove, možda neki nisu dobro otvoreni i zatvoreni.
Izvor: youtube