U ovom tekstu ćete saznati kako da dodate live chat na vaš sajt. Postoji na desetine besplatnih live chat-ova, a ovde će biti više reči o Tidio live chat-u.
Kada odete na sajt Tidio chat-a, kliknete na dugme Get Tidio Free, tražiće vam da se registrujete i da navedete na kom sajtu ćete koristiti chat. Isti live chat možete koristiti na više sajtova bez obzira na to što ste prilikom registracije naveli na kojem sajtu ćete ga koristiti. Nakon što ste se registrovali na sajtu, sledeća stvar koju je potrebno da uradite je da u kontrolnoj tabli vašeg sajta, odete na odeljak Plugins i dodate novi. Pronađete Tidio Live Chat plugin i instalirate ga i aktivirate.
Nakon što ste aktivirali plugin, pronađite u kontrolnoj tabli odeljak Tidio Chat i u okviru njega ćete se ulogovati u vaš Tidio nalog.
Kada ste to uradili, izaberete projekat, odnosno sajt, za koji ćete koristiti chat i pojaviće vam se poruka da ste integrisali sajt sa Tidio chat-om. Nakon toga kliknete na dugme Go to Panel. U okviru panela možete da vidite koliko ljudi se trenutno nalazi na vašem sajtu kao i na kojim stranicama se nalaze, takođe možete i da kliknete na njih kako bi im poslali neku poruku.
U okviru plaćene verzije postoji mogućnost i automatskog slanja poruka kada neko prvi put poseti sajt, kada ponovo poseti sajt, kada chat operater ne odgovori na poruku ili kada se otvori neka konkretna stranica.
Što se tiče ostalih opcija kod besplatne verzije, možete da podesite izgled, boju chata, sliku chat operatera, na kojoj strani će se nalaziti chat i slično.
Live chat-ovi su prilično korisna stvar, jer mogu da vam uštede vreme odgovaranjem na pojedine poruke, ako imate automatizovanog chatbota, a takođe mogu da vam pomognu i sa potencijalnim klijentima jer na brz i jednostavan način mogu nešto da pitaju dok pregledaju sajt.